במחקרה בדקה ד"ר נגה שמרת את תהליך ההתמודדות של מנהלים עם הבעות רגשיות של עובדים במהלך אירוע ניהולי. למנהלים קשה להתמודד עם עובדים שמפעילים מניפולציה רגשית במצבי ניהול . אירועים כאלו יוצרים חוויה רגשית של כעס מצד העובד , אך גם תגובה רגשית של המנהלים.המנהלים מגיבים טוב יותר ובצורה יעילה לעובד שמתנהל בצורה עניינית לעומת עובד שמביע רגש כמו כעס. המנהלים מגיבים ברגש לרגש. במחקרה ( עבודת דוקטורט) תחקרה ד"ר נגה שמרת 900 מנהלים בתחומים שונים ובדקה את תגובתם לנוכח מצבי ניהול שבהם עובדים הפעילו מניפולציות רגשיות.