מחקר שוק חדששל יבמ (IBM), שהתמקד בעולמות המדיה והבידור, מגלה שככל שצרכנים מאמצים מגוון ומספר גדלים והולכים של מכשירי קצה - טלפונים חכמים, טאבלטים ועוד - ניתן לזהות ארבעה סוגים ברורים של אישיות דיגיטלית.
מחקר שוק חדש של יבמ (IBM), שהתמקד בעולמות המדיה והבידור, מגלה שככל שצרכנים מאמצים מגוון ומספר גדלים והולכים של מכשירי קצה - טלפונים חכמים, טאבלטים ועוד - ניתן לזהות ארבעה סוגים ברורים של אישיות דיגיטלית.
בניגוד לאמונה הרווחת, רוב המשתמשים החדשים בעולמות אלה אינם סטודנטים או צעירים. כך, למשל, 65% מבני 55-64 שהשתתפו במחקר דיווחו שהם גולשים באינטרנט או מתקשרים בהודעות טקסט עם חבריהם תוך כדי צפייה בטלוויזיה.