אגרון
מילות מפתח
א   ב   ג   ד   ה   ו   ז   ח   ט   י   כ   ל   מ   נ   ס   ע   פ   צ   ק   ר   ש   ת   
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  
 
אישים
א   ב   ג   ד   ה   ו   ז   ח   ט   י   כ   ל   מ   נ   ס   ע   פ   צ   ק   ר   ש   ת   
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  
קניות כמנגנון פיצוי גלית חתן,הגיעה למחקר שפרסם לפני כשנה ד"ר אדוארד למיי מאוניברסיטת ניו המפשייר, ושם הוא מצא כי אנשים שמרגישים שאינם אהובים ומוערכים מספיק מייחסים חשיבות גבוהה יותר למוצרים חומריים. "עצם הרכישה גורמת לאנשים להרגיש בטוחים, הם מקבלים תחושת הגנה מעצם הבעלות על חפצים", אומר ד"ר למיי, "אולם מצאנו שאנשים שמקבלים מספיק אהבה והערכה, שני דברים שגם כן מספקים תחושת ביטחון..     המשך...
  >   אנשים פשוטים
תרופה לאלצהיימר התרופה ממאנטין, המטפלת בחולי אלצהיימר, הצליחה להפחית תסמיני התמכרות לקניות במחקר ראשוני אך פורץ דרך. הנבדקים, רובם נשים, בילו פחות שעות בקניות ובזבזו פחות כסף אלפי נשים וגברים בעולם מכורים לקדחת הקניות ולא מסוגלים להעביר יום מבלי לגהץ את כרטיס האשראי ולשוב הביתה עם כמה שיותר שקיות. כעת עשויה תרופה חדשה, המיועדת לעיכוב ההידרדרות בחולי אלצהיימר לפתור את הבעייה.     המשך...
  >  מחקרים ועיונים ברפואה וביו-רפואה
המאמר של אורן קפלן צרכנים נוטים להאמין שרכישה של מוצר יקר יותר תסב להם הנאה לטווח ארוך יותר. למרות שהם לומדים עם הזמן והניסיון שההנאה שלהם ממוצרים פוחתת, הם נוטים להתעלם ממידע זה בתנאים רגילים של קבלת החלטות. הבנה טובה יותר של התהליכים האחראים להסתגלותם של צרכנים על פני זמן למוצרים, כמו גם תובנות על התהליכים המעכבים הסתגלות, עשויים לסייע לצרכנים לקבל החלטות רכישה טובות.     המשך...
  >  מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
פחות הוא יותר בספרו החדש טוען פרופסור בארי שוורץ (מרצה בכיר לפסיכולוגיה בארה"ב) שעודף אפשרויות הבחירה אליהן אנו נחשפים כיום רק משבש את קו מחשבתנו ואבחנתנו הנכונה. חשיפה ליותר מדי אפשרויות בחירה משבשת את תהליך קבלת ההחלטות של אנשים ויוצרת ציפיות לא ריאליות. כאשר מציגים בפני אנשים יותר מדי אפשרויות בחירה בשווקים או באינטרנט אז הם בדרך כלל ייקלעו למצב של חוסר פעולה או חוסר החלטה. התיאוריה של פרופסור שוורץ היא בעלת השלכות למתכנני אתרי אינטרנט, אנשי שיווק בחברות מסחריות ושווקים מסחריים בכלל.     המשך...
  >  מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
אנו קונים אימפולסיביים מחקר חדש בסטנפורד: שיעור הגברים באוכלוסיית הקונים האימפולסיביים - קרוב למחצית. עד כה ההערכות היו כי 90% מהקונים האימפולסיביים הן נשים, שיעורם באוכלוסיה עומד על 5.8% בארה"ב. אחד מכל 20 אמריקאים סובל מסינדרום של ביצוע קניות ללא יכולת לשלוט בעצמו. בבדיקת הסובלים מההפרעה על פי מין, נתגלה כי 5.5% מגברים סובלים מהפרעה זו, וכי 6% מהנשים סובלים מהפרעה זו. כאמור, פער נמוך בהרבה מהצפוי.     המשך...
  >  מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
 
הרשמה ללקט
דוא"ל
* להסרה
במבט לאחור
רשימת קטגוריות מלאה
אנשים וארגונים
עבודה ועובדים
אנשים פשוטים
אפשר גם אחרת
יוצאי הדופן והמיוחדים
אנשים , מחשבים ואינטרנט
קיבוצים ואנשי ההתיישבות
החברה החרדית
עולים חדשים ועולים ותיקים
עובדים זרים
תרמילאים ומטיילים
קשישים
אנשים והקונפליקט הישראלי-ערבי
בני נוער וצעירים
אנשים והמצב הכלכלי
סיפורי התמודדות
גמלאים
מגזר ערבי
מחקרים ועיונים בפסיכולוגיה
מחקרים ועיונים ברפואה וביו-רפואה
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
הבריאות שלך
מחקרים ועיונים בסוציולוגיה ובאנתרופולגיה
מחקרים ועיונים בחינוך
מחקרים ועיונים בספרות
מחקרים ועיונים בהיסטוריה
מחקרים ועיונים בדמוגרפיה
מחקרים ועיונים בביולוגיה ובמדעי החיים
אנשים בעת העתיקה
ילדים , אמהות, הורים ומשפחה
יזמים, אנשי עסקים ואנשי היי-טק
ביוגרפיות, זכרונות ותולדות חיים
שכול
ניצולי שואה
סרטי תעודה
ספרים חדשים
מדעים ואנשים
אנשים , מזון ותזונה
אנשים, טבע וסביבה
אנשים במרחב הניהול
הרהורים ומחשבות
שיטות אימון
מחקרים ועיונים בקרימונולוגיה
סקירות מחלקת איסוף בפורטל הגורם האנושי

אודות  |   צרו קשר  |   שלחו קישור  |   RSS  |   אתר צמתי מידע
נבנה ע"י אפוק