מקור וקרדיט : עיתון "הארץ" לפי סקר שנערך ב-2006, כשמחשבים בנפרד את סך כל השעות בהם אנשים גולשים וצופים בטלוויזיה במקביל, מסתבר כי הם חיים למעשה ביממה של 43 שעות. כשבודקים את הרגלי צריכת המדיה של האמריקאים, מתברר כי הם דווקא טובים בחלוקת הקשב שלהם: לפי סקרים, 100 מיליון אמריקאים בוגרים צפו בטלוויזיה בזמן שגלשו באינטרנט - כלומר יותר משני שלישים מהגולשים. רבים גם האזינו לרדיו תוך כדי גלישה - 90 מיליון; ו-50 מיליון קראו מגזינים.
כך, לפי סקר שערכו יאהו ו-OMD ב-2006, כשמחשבים בנפרד את סך כל השעות, מסתבר כי הגולשים חיים למעשה ביממה של 43 שעות, שמתוכה הם מבלים 16 שעות בחשיפה למדיה. מה שבטוח, שהמקביליות הזו הובילה את הצרכנים להגדיל את חשיפתם למדיה. בין 2000-2006 גדל זמן הבילוי באמצעי מדיה ב-5% בארה"ב ל-3,499 שעות בשנה בממוצע, או 9.6 שעות בממוצע ליום, לפי נתוני חברת VSS, המעריכה כי מספר זה יגדל ל-3,518 שעות בשנה ב-2007.
ואולי בעצם אין הרבה חדש תחת השמש: הרי גם נפוליאון היה ידוע ביכולתו לעשות כמה דברים בו-זמנית. ואולי כולנו נפוליאונים קטנים.
להמשך הכתבה בעיתון "הארץ"